Freitag, 27. März 2015

Jurassic Park

IMG_4556IMG_4553
IMG_4567
Kleid/dress: Urban Outfitters; Bluse/blouse: Zara; Kette/necklace: DIY; Socken/socks: Primark; Schuhe/shoes: Dr. Martens; Tasche/bag: Vintage (von meiner Oma ♥/ my grandma's )































































































































































Ich kann mich erinnern, dass ich als Kind immer gerne ins Museum gegangen bin und mir dort die Dinosaurierknochen angeschaut habe. Ich war immer ganz beeindruckt, wie riesig diese Tiere gewesen sein müssen. Als ich dann größer wurde, waren Dinosaurier nicht mehr ganz so interessant für mich, ehrlich gesagt auch nicht als ich vor zwei Jahren mit meiner besten Freundin in London war. Dort haben wir das Natural History Museum besucht und ich muss zugeben, dass ich eher etwas genervt war, weil das Museum so überfüllt war und man kaum richtig bei den Exponaten stehen bleiben konnte. All das hat aber der große, sich bewegende T-Rex wieder wettgemacht - wuaah, da kam das Kind in mir wieder zum Vorschein, den fand ich richtig toll. ;)
Und jetzt bin ich wieder ein großer Dinosaurier-Fan, der Auslöser war diese wundervolle Dino-Kollektion von TheWhitePepper, in die ich mich verliebt habe.
Weil ich aber zurzeit ein wenig sparen muss, nehme ich erstmal mit meiner selbstgemachten Kette vorlieb - bis ich mir dann ein Teil aus der Kollektion leisten kann. ;)
Habt einen tollen Tag!
Alles Liebe
Laura


I remember that I loved to go to the museum to take a look at the dinosaurs bones when I was a child. I was always so impressed and couldn't believe how huge these animals must have been.
When I grew older, my interest in dinosaurs started to fade. I wasn't even enormously interested in them when I went to London with my best friend a few years ago and visited the Natural History Museum. I have to admit that I was even a bit annoyed by the masses of people in the museum and that you weren't able to take a proper look at most of the displayed items (we probably went on the wrong day when all the children had holidays. ;)). But when we passed the moving T-Rex, all the stress was forgotten - it really excited my inner child.
And now I have become a big dinosaur-fan again, especially because of this AMAZING collection from TheWhitePepper. Aww, I am in love with all the dinosaur-print items.
Nevertheless, I am a poor student who has to save her money, that's why I am wearing my little diy-necklace at the moment to have at least a little dino incorporated into my look - until I can afford one piece of the collection. ;)
Have a wonderful day!
Laura

Kommentare:

  1. Omg, I've said it many other times I'm sure, but I love your blonde hair! This ensemble is gorgeous and I adore your bag. <3 Such a stylish girl!

    AntwortenLöschen
  2. oh my this outfit is an absolute dream!! So beautiful and I LOVE that necklace gahh! x

    heldtogetherbypins.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. So stunning! Love your necklace! xo

    AntwortenLöschen
  4. I looove the jumpsuit and black jacket in their online shop!
    And your outfit is lovely! I love all things ancient, but I understand the frustration of being at a museum on field trip days or holidays. But it's great that you re-awakened that inner love for dinosaurs. :)

    Vegetarian Courtesy


    AntwortenLöschen
  5. Du hast einen echt tollen Blog! :)

    Ich würde mich sehr über einen gegen Besuch freuen, vielleicht findest du unseren Blog auch toll und folgst uns? Wir würden uns sehr darüber freuen. Mach weiter so!

    P.S. Zurzeit läuft bei uns ein Gewinnspiel, bei dem du eine Urban Decay Naked 2 Basics Palette gewinnen kannst :)

    Grüße Eric
    MY STYLEBOX

    AntwortenLöschen
  6. Love your entire outfit, very chic! :) x

    luvleenb.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  7. Toller Look und der Text ist echt schön. :)
    Liebe Grüße Lisa♥
    liisaslovelyworld.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  8. This whole outfit is so cute and I'd love to have hair like yours!

    AntwortenLöschen
  9. Fantastic and vintage look! I love your cute messy hair! :)


    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    AntwortenLöschen
  10. Die Kette ist ja mal ein niedliches Detail. :D
    Wirklich super, mir gefällt's.

    Dir noch einen schönen Sonntag!
    Selly
    von SellysSecrets

    AntwortenLöschen
  11. tolles outfit! gefällt mir gut :)

    AntwortenLöschen
  12. I love this outfit so much! Gotta love dinosaurs! That necklace is so cool. Crowds in museums are a real deal-breaker for me as well... I wish Whitepepper wasn't so pricey! xx

    AntwortenLöschen
  13. i am utterly in love with your dinosaur necklace ! <3_<3 also omg the whitepepper dinosaur collection is AMAZING ahhhhhh !!! ps you are such a cutie ! xxx

    AntwortenLöschen
  14. I love your DIY necklace- the whole outfit is great! I've been eying that White Pepper collection too, but trying to not shop right now :)

    AntwortenLöschen
  15. Perfect look! so nice these necklace!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    AntwortenLöschen
  16. Ahhh - Ich liebe diese Outfit - dieses "schoolgirlvibe" ist immer mein Lieblings. Und deine Haare ist echt super. Und die Kette ist super - cool das es an deine Vorliebe für Dinos widerrufen hat!

    Rae | love from berlin
    *Deutsch ist meine zweite Sprache, tut mir leid für Rechtschreibfehlern!

    AntwortenLöschen
  17. Lovely outfit and that necklace is so cute!

    http://www.gingerecstasy.com

    AntwortenLöschen
  18. Awesome outfit! Eep and that dinosaur necklace is too cute!
    xox

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für Eure Kommentare. ♥
Ich freue mich immer sehr sie zu lesen.
Und lasst gerne eure Links da, damit ich mir auch
eure Blogs ansehen kann. :)

Thanks so much for your comments. ♥
I always love to read them.
And leave your links if you want,
I love to discover new blogs. :)