Freitag, 16. Januar 2015

DIY - Toy Necklace

Diy1
Sehr viel braucht ihr für dieses einfach DIY eigentlich nicht - vielleicht habt ihr ja noch altes Spielzeug, am besten eignen sich Schleich-Tiere /
You don't need a lot for this little DIY - you might still have some toys from your childhood or you could even buy a plastic animal for little
 money at a toy store.
diy2
                                                 Abhängig davon wie hart das Plastik ist, kann dies ein wenig Kraft erfordern. /
                                      It can be a bit hard to press the hook into the toy - depending on the hardness of the plastic.
diy3
                                                              Et volià - das war's schon. / Et voilà - that's it.























































































Heute habe ich ein ganz einfaches DIY-Tutorial für euch - ihr braucht nicht viel und in wenigen Minuten habt ihr schon eure Kette gezaubert.
Ich hoffe, es gefällt euch.
Habt einen tollen Tag!
Alles Liebe
Laura

Today I have a very easy DIY tutorial for you - you don't need a lot for this and are finished in just a few minutes.
I hope you like it.
Have a wonderful day!
Laura

Kommentare:

  1. Looks so awesome! I've never thought of that, I will have to try it out myself xx

    ratherstrangeblog.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  2. Das möchte ich auch mal ausprobieren! Wobei ich werde mich bestimmt böse fühlen wenn ich den Haken in das Tier reindrehe :/ Mein Schleich Fuchs Felix werde ich das nicht antun aber ich halte jetzt die Augen offen und suche ein anderes Opfer ;)

    AntwortenLöschen
  3. Cool necklace!!! I love this idea!
    Melanie @ meandmr.com

    AntwortenLöschen
  4. Love this! I think it would also work well if you spray painted the toy a pretty colour!

    Claire // Technicolour Dreamer // Bloglovin'

    AntwortenLöschen
  5. Eine wirklich tolle Idee!<3 Vielen Dank für's zeigen!

    Alles Liebe
    Hanna

    AntwortenLöschen
  6. Your necklace is so cute, thanks for do this DIY, I bought a lizard toy for do a similar DIY but it didn't result, so I will follow your steps, thanks ^^

    AntwortenLöschen
  7. Eeee, I love love love this!
    Super cute and yet so simple :)
    xox

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für Eure Kommentare. ♥
Ich freue mich immer sehr sie zu lesen.
Und lasst gerne eure Links da, damit ich mir auch
eure Blogs ansehen kann. :)

Thanks so much for your comments. ♥
I always love to read them.
And leave your links if you want,
I love to discover new blogs. :)