Samstag, 6. Dezember 2014

Don't Save Me

IMG_3669IMG_3673IMG_3666
IMG_3665
Hut/hat: H&M; Kleid/dress: vintage; Gürtel/belt: Urban Outfitters; Schuhe/shoes: Primark
Heute habe ich einen 70er Jahre inspirierten Look für euch. Das Kleid habe ich in einem Secondhandladen in Berlin gekauft - es ist ein bisschen zu groß, aber mit dem Gürtel geht es dann wieder. 
Gestern war ich übrigens beim Frisör - und ich bin immer noch blond. Eigentlich wollte ich ein noch helleres blond haben, aber die Frisörin meinte, dass dies meine Haare kaputt machen würde, deshalb entschied ich mich einfach für ein paar Strähnen, die den Gelbstich nehmen (den man auf den älteren Bildern oben ziemlich sieht).
Vielleicht ändere ich das nächste Mal wieder ein bisschen mehr und werde wieder dunkelhaarig, mal sehen. ;)
Habt einen wunderschönen Tag!
Alles Liebe 
Laura

♫♪ Don't Save Me - Haim ♫♪

Today I have a 70s inspired look for you. I have found that dress in a second hand shop in Berlin earlier this year - it's a little bit too big, but I think you cannot even see this when being paired with a belt.
By the way, I have been to the hairdresser yesterday - and I am still blonde. I actually wanted to go for a bleach blonde, but the hairdresser said that this would destroy my hair, so I decided to just dye some strands to get rid of that yellowness which you can still see on the older pictures above. 
I might change a bit more the next time - we'll see. ;)
Have a wonderful day!
Laura

Kommentare:

  1. Such a cute dress, lovely! xx


    www,blancheneve.com

    AntwortenLöschen
  2. Das Kleid sieht klasse aus und passt so gut zu dir!
    Also ich finde deine Haare in blond toll und hoffe, dass du sie nicht dunkler färbst! :)

    AntwortenLöschen
  3. Absolutely love! this dress! You look gorgeous!

    Thuy xx
    imthuyvu.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful vintage look …. love ur shoes!!
    I followed u please follow me back thanks!!
    wanna follow each other on instagram & bloglovin?
    http://twinladybug.blogspot.com/
    love & hugs from Melbourne.

    AntwortenLöschen
  5. Yay on the blonde! And yay for that gorgeous vintage dress! I actually don't mind it on the larger side on you, reminds me of something Nicole Ritchie would wear, even in all it's wonderful oversized-ness

    Sxx
    www.daringcoco.com

    AntwortenLöschen
  6. your blog is amazing!
    :D

    wtfteenblogger.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  7. This dress is beautiful! The pattern is so unique :)

    Chelsea
    Chowing Down by the Bay

    AntwortenLöschen
  8. beautiful dress. I love everything about your outfit!
    Melanie @ meandmr.com

    AntwortenLöschen
  9. Such a stunning dress :) The belt really finishes the outfit off.
    xox

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für Eure Kommentare. ♥
Ich freue mich immer sehr sie zu lesen.
Und lasst gerne eure Links da, damit ich mir auch
eure Blogs ansehen kann. :)

Thanks so much for your comments. ♥
I always love to read them.
And leave your links if you want,
I love to discover new blogs. :)